Am început să ne scriu

Am început să ne scriu după mult prea multe încercări în care niciun cuvânt nu rezona cu istoria noastră. Mi-era teamă că sfârșitul trebuia să fie altul, mi-era teamă că pun punct acolo unde trebuia să fie virgulă, mi-era teamă că renunț când trebuia să continui lupta. Mi-era teamă, dar cuvintele curg acum.

Am început să ne scriu. Cu fiecare rând din povestea noastră șterg un rând din iubirea noastră.

by Lize Nabel

image from nownovel.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

