Te-am iubit pentru că așa învățasem. Te-am iubit pentru că nu știam altfel.

Am rămas aceeași, indiferent cât de otrăvitoare ajunsese iubirea noastră, indiferent de lucrurile care, de-a lungul anilor, ne-au îndepărtat și separat.

Te-am iubit atunci când meritai și te-am iubit și mai mult atunci când ai uitat cum trebuia făcut.

Însă, orice lucru, asemeni vieții, are un sfârșit. Nu am uitat să te iubesc, ci pur și simplu m-am oprit.

by Meta

image by madaeli26.tumblr.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

