Încrederea este recuperabilă?

Mi-e teamă că poți răni orice din mine dacă nu te atingi de încrederea mea. Mi-e teamă că și eu pot să fiu neîndemânatică cu orice din tine dacă îți protejez încrederea.

Într-o zi vântul ți-a zgâriat încrederea cu o crenguță, iar eu am fost singurul martor. Zadarnic încerc să-i explic sufletului tău că prezența mea era doar o coincidență și nu am fost eu cea care ți-a cioplit încrederea… zadarnic cer audiențe către minte… zadarnic mă strofoc căci nu o pot lipi la loc.

Acum fisura este concentrator de tensiune și orice atingere poate rupe încrederea, iar eu mă întreb din ce în ce mai mult: „Încrederea este recuperabilă?”

 

by Lize Nabel

image from smashinghub.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

