Arta dezamăgirii

Te-am iertat de prea multe ori și nu mi-ai mulțumit niciodată. Ai abuzat întotdeauna de sufletul meu înăbușit de prea multe sentimente și ai provocat dureri care nu mai pot fi vindecate.

Ți-am mângâiat buzele cu care m-ai rănit, însă tu te-ai îngrijit de mine de prea puține ori ca să mai pot continua.

M-ai dezamăgit și abandonat tocmai când mi-am pus toată speranța în tine, și ai plecat fără să lași măcar o privire.

Iubitule, te iert pentru ultima oară, însă nu voi uita niciodată.

by Meta

artwork by Fouad Bechwati

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

