„Era, cu desăvârșire, cea mai frumoasă femeie pe care o întâlnisem”, mi-a spus într-una din zile. „Avea buzele pline și trandafirii, ochii albaștri, ca într-o zi dogoritoare de august, iar părul lung, căzut pe spate în mii de cercuri, ca cele ale Infernului. Era de-o frumusețe demonică și angelică, în același timp.

M-am îndrăgostit de ea iremediabil. Am înțeles atunci cât de mult poate să conteze un zâmbet, câți fluturi poate trezi o singură privire și, mai ales, că dragostea se poate simți asemeni unui Univers- infinită. Fiecare zi care mă regăsea alături de ea a fost un basm.

Într-un târziu am descoperit că poveștile de dragoste, asemeni celor pe care mama mi le citea când eram mic, nu au un final fericit.

Am trăit alături de cea mai frumoasă femeie din lume până când am epuizat.

A devenit atunci, pur și simplu, o femeie de o frumusețe oarecare.”

by Meta

image by http://www.pinterest.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

