Mama a fost, este și va rămâne singura mea dragoste adevărată- cea care m-a învățat să fac diferența dintre bine și rău, cea care m-a educat și care m-a sprijinit întotdeauna, indiferent de ceea ce am făcut.

Îmi aduc aminte serile când eram micuță și îi curgeau lacrimile pe obraji văzându-mă bolnavă, când mă săruta și îmi spunea „unde pupă mama trece”. Îmi amintesc răbdarea cu care mă îmbraca, zâmbetele necontenite pe care mi le oferea și, mai ales, protecția pe care mi-o așeza în suflet.

Mama, cea care a luptat alături de mine, cea care a plâns pe ascuns de dorul meu, care a încercat întotdeauna să își ascundă suferința, rămâne cea mai de preț comoară cu care am fost binecuvântată.

by Meta

image by http://www.heartbeatofatwentysomething.tumblr.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

