Te-am iubit, deși nu ai înțeles- de ce am plâns, de ce am suferit, de ce am luptat întotdeauna, mereu mai mult.

Te-am iubit, deși nu ai fost aproape de mine- m-ai lăsat descoperită în fața întregii lumi, fără nicio protecție, fără nicio alinare.

Te-am iubit, deși m-ai dezamăgit de nenumărate ori- ai fugit când ți-a fost greu, ai închis ochii când am avut nevoie de tine și te-ai prefăcut prea slab uneori. Poate chiar ai fost.

Te-am iubit, deși tu nu ai înțeles niciodată.

by Meta

image by http://www.margadirube.tumblr.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

