Când au trecut anii?

Îmi amintesc când tata strângea iarbă din fața blocului și o așeza cu grijă în coșulețul pe care eu îl desenasem, zi de zi, timp de o săptămână.

Mama abia își trăgea sufletul și mă lăsa întotdeauna să murdăresc ouăle după bunul meu plac. Știa că asta mă face fericită.

Mă obligau să dorm, ca să putem merge la biserică- împreună. Pe atunci îmi plăcea și, imediat cum ajungeam, rosteam rugăciunea îngerașului care îmi era cel mai apropiat prieten.

Anii au trecut și doar lumina a rămas aceeași. Noi ne-am schimbat atât de mult…

by Meta

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

