Noi doi

Noi ne-am iubit cum am știut mai bine.

Ne-am iubit prin mesaje de dragoste, prin scrisori ascunse în cărți, prin poezii pe care doar noi le-am înțeles și apreciat.

Ne-am iubit prin priviri discrete când restul lumii se afla între noi, prin sărutări pătimașe când, în sfârșit, eram singuri, prin promisiuni adevărate, calde și îndrăznețe.

Ne-am iubit de luni până luni, niciodată mai puțin- mereu, tot mai mult.

by Meta

image by Joey Chandler Photography

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

