Viața a fost și este cea mai dificilă școală, care m-a învățat că, indiferent de alegerile mele, ea își continuă cursul, cu sau fără mine.
M-a învățat că nu anii fac omul mai bun, ci sufletul luptător, înțelegător și pătimaș, că „a cădea” trebuie să însemne întotdeauna „a te ridica”, că oamenii vin și pleacă, iar misiunea mea este sa adun tot ce este mai bun din fiecare.
M-a învățat să zâmbesc printre lacrimi, să renunț atunci când trebuie și să nu uit nicio secundă că este alimentată de timp.
Am înțeles că mulțumirile vin din interior și că, indiferent ce aș face, oamenii îmi vor găsi întotdeauna un cusur. Ține doar de mine să îmi păstrez zâmbetul pe buze.

by Meta

image by onlyoldphotography.tumblr.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

