Flori peste noi

„Ți-au crescut flori în păr, iubito!”, mi-a spus într-una din dimineți.
Mă privea cu inocență și își trecea, blând, mâna peste pielea mea. Îmi plăcea mai ales când își săruta podul palmei și îmi mângâia apoi buzele, cu o grijă excesivă, de parcă ar fi fost făcute din porțelan.
„Sunt adesea gelos pe florile cu care îți îmbraci corpul zi de zi, care îți sărută urechea în fiecare dimineață. Ești asemeni lor- frumoasă și pură, îmbujorată etern; dar eu te-aș așeza precum o regină și aș contempla asupra ta fără oprire…”

by Meta

image by Parker Fitzgerald & Riley Messina

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

