Dimineţi de aprilie

M-am trezit cu tine pe buze- erai fierbinte și aromat, precum cafeaua cu lapte pe care o beau în fiecare dimineață sorbindu-te din priviri. M-ai dezbrăcat, fără nicio jenă, de toate bătrânețile vremii, de toate regretele care îmi apăsau tâmplele și toate orgoliile pe care le-am învățat de-a lungul anilor le-ai îndepărtat sărutându-mă însetat, cu un dor nebun de cunoaștere a fiecărei părți a Universului meu.

Am rămas îmbrățișați mult timp, goi și adevărați, fără defecte, desenându-ne pe tot trupul șoapte de dragoste.

Cine spunea că basmele nu există?

by Meta

image from themoonofsimplicity.tumblr.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

