Omori fiecare secundă din mine!

Omori fiecare secundă din mine!

Din cauza unei crengi îngroșate…

îndopată de medicamentele gândirii

pansată și ignorată,

prea mare, prea neconsumată….

ce mă refuză și nu vrea să se cicatrizeze.

 

Îmi simt fiecare secundă din cauza ta.

Nici nu mă lași să respir într-o cadență,

mă îneci din când în când și mă oprești…

îmi prinzi singurul stabil din mine,

îl ascunzi, apoi mă pui să-l caut,

dar tu stai în fiecare colț din mine și nu mă lași să trec.

 

Omori fiecare secundă din mine,

dar o faci omorând secundele tale.

Nu vezi că suntem condamnați necicatrizării?

Oprește secundele! Și hai cu mine…

acolo unde toată lumea doarme,

acolo unde crengile devin mai subțiri,

unde secundele trec doar pentru noi,

de unde ne lăsăm întorși liberi….

cu toate secundele în mână.

 

by Lize Nabel

image by Imre Tóth from pinterest.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

