O jumătate de mine în brațele tale

Oare e de ajuns să-ți dorești ca să primești?

Azi ți-am decupat sufletul.

Era atât de mic…

am rugat soarele să-l încălzească,

apoi l-am luat în mâini.

Am strigat mării să-mi dea ochii ei,

i-am sărutat și ți i-am dăruit.

Am luat un fir de nisip,

l-am mângâiat și l-am lipit printr-un gând.

Am cerut munților o stâncă,

ți-am modelat mâinile,

apoi le-am lăsat să fie udate de lacrimile pașilor mei.

Am cântat unui fir de iarbă

și l-am transformat în trup.

Te-am privit într-un ciudat obișnuit,

ți-am întins brațele,

m-am cuibărit la pieptul tău

și te-am privit cu ochi de copil

de parcă eu eram cel care nu avea viață,

iar tu puteai să-mi dai din neînsuflețirea ta eternitatea.

 

by Lize Nabel

Assembled figurine by Garret Kane, image from thisiscolossal.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

