Ne doare dragostea platonică

Ne lovim de o dragoste platonică,

ne doare…

ne doare atât de tare

încât vocea e prea surdă să poată urla.

Ne pipăim jumătatea goală

și căutăm să o potrivim perfect.

Ne rugăm, așteptăm și ne rugăm din nou.

 

Ne-ai făcut după Tine,

iar noi Ți-am cerut mai mult:

am cerut să fim un întreg din noi

și ne-am împărțit iubirea la trei.

Am împărțit atât de prost

încât neglijăm Iubirea Ta,

ascundem iubirea noastră

și idealizăm jurul afrodisiac.

 

Apoi plângem,

plângem căci ne doare dragostea platonică,

iar când ne trezim,

prea tarziu,

realizăm că am neglijat idealul,

ne-am confundat cu jurul în ascuns

și pe parcurs…

am uitat să iubim.

 

by Lize Nabel

image from theawakenedstate.tumblr.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

