Dorind să mă dorești

Te-am revăzut ieri. A fost pentru prima dată când ți-am simțit lupta interioară. Am văzut cum îți storceai sufletul pentru un strop de iubire. Te-am simțit cum îți dorești să mă dorești, dar nu mai poți… M-ai privit în ochi lung încercând să zâmbești, sperând că profunzimea lor îți va reaprinde sufletul, dar eu… eu te-am văzut prea clar, prea sincer și te-am rugat să nu mă mai iubești.

 

by Lize Nabel

image from followpics.me

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

