Tu ești secretul meu

Tu mă trezești. Și dincolo de prăpastia unui viitor nesigur, mă faci să mă gândesc la mine. Am nevoie de tine în doze mici sau mari. Uneori doar să zambesc, alteori să mă opresc din viață și să o analizez. Tu ești doza mea de nebunie și dacă o să durezi o viață o faci pentru că am nevoie să fii acolo. Tu ești secretul meu și mă ajuți să nu devin un om obișnuit, să nu uit că uneori nu totul trebuie pus la punct, iar haosul e bun. Tu ești universul în care găsindu-ne unul pe altul, ne găsim pe noi înșine dincolo de rutina zilnică.

 

by Lize Nabel

image from theonlymagicleftisart.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

