Te rog să mă crezi

Îți cunosc chipul mai bine decât îl cunosc pe al meu pentru că nu mă privesc în oglindă la fel de mult cât mă uit la tine. Îți simt corpul mai mult decât îl simt pe al meu pentru că te mângâi mai mult decât mă ating pe mine. Îți cunosc buzele mai bine decât le cunosc pe ale mele căci nu mi-am simțit niciodată săruturile cum le simt pe ale tale. Și cu siguranță tu poți spune aceleași lucruri despre mine. Data viitoare, te rog să mă crezi când îți spun că ești frumos…

 

by Lize Nabel

image from pinterest.com

 

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

