Mi-aș fi dorit să ne fi spus cineva

Mi-aș fi dorit sa ne fi spus cineva că vom iubim întâi nebunește, apoi sincer, apoi complet. Și să ne mai fi spus cineva că uneori, în timp ce iubim, ne vor atrage și alte persoane. Mi-aș fi dorit să ne fi spus cineva că acest lucru este normal și că nu ar trebui să ne simțim vinovați. Dacă am ști, am trata aceste momente cu luciditate și ne-am bucura de ele fără să ne punem în pericol iubirea. Ne-am bucura în sinea noastră, de la distanță, înțelegând că unicornul este doar un cal alb rătăcit.

by Lize Nabel

image from timwalkerphotography.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

