Ce eşti, femeie?

Ce eşti, femeie?

Ce te-am făcut să ai putere din Pământ,

să ai un strop din Duhul Sfânt,

să naşti Pământ

şi să te-ntinzi Pământ.

 

Ce eşti, femeie?

Să-ţi pun pe umeri un veşmânt

şi tu să-l dai pentru un prunc,

să-ţi dau un suflet fără fund

şi tu să-l dai fără cuvânt.

 

Femeie!

Eşti animus cu Dar Divin,

am zămislit prin tine nemurirea,

te-am modelat făr’ să cuvânt,

căci îţi puneam în gând iubirea.

 

Femeie!

Eu te-am făcut secret în al tău trup,

te-am făurit un lup, dar fără lup,

tu mi-ai şoptit: ,,Eu cred al Tău Cuvânt!”

Şi-am murmurat:

,,Femeie, te-ai născut!”

 

by Lize Nabel

photo from silentview.deviantart.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

