În abis după copilărie

Astăzi

mi-aș întinde mâinile să mă iei în brațe,

dar mi-e frică,

mi-e frică de un gând,

de ,,poate mâine”.

Astăzi

mi-e frică de clapele pianului,

aș prefera muzicuța veche.

Aș vrea să mă simt copil,

să-mi simt inocența iertată de voi,

să vă maturizați și să-mi dați mie copilăria voastră,

să vă înecați în valurile ironiei voastre,

să mă lăsați să-mi plimb jucăuș mingea sufletului

și să vă uitați la mine cu zâmbetul drăgălaș.

Atunci,

aș ști că dacă mi-aș întinde mâinile

nu ți-aș simți doar brațele calde,

ci și buzele tandre pe frunte.

 

by Lize Nabel

photo by Sally Mann

 

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

